Recenze (10)
Démoni hrůzy (Kanibalové, upíři a satanisti) (2008) (seriál)
Vcelku povrchně pokryté "temné dějiny lidstva", nějaké ty nepodložené informace okořeněné místy stupidním komentářem. Třetí část o sexuálních úchylkách je pak ale vyloženě na nasrání, vzhledem k tomu, že je zde 'transvestitismus', fetišismus a 'sadomasochismus' prezentován jako zavrženíhodná amorální zvrácenost, která nevyhnutelně vede ke zločinu. Hloupost a urážka trans-lidí. Stejně tak jsme svědky tradičního mylného výkladu dalších perverzí, kde není činěn rozdíl mezi mentální -filií a zločinným jednáním. To je na celém dokumentu jediná šokující věc.
Charles Manson Superstar (1989)
Z padesáti procent celkem zajímavý rozhovor s Mansonem samotným, zbytek vata, kterou většina lidí stejně dávno ví. Kromě toho Nikolas Schreck je tak trochu vůl. Spolupráce se Zeenou a LaVeyem potěší a Charlie prostě vždy bude fascinujícím předmětem, i když se máme jenom dívat jak máchá rukama a mlátí do odpadkáče.
Sociální síť (2010)
Měla jsem štěstí, že jsem moc neočekávala, takže jsem byla neskutečně příjemně překvapená. Jak už tady mnohokrát padlo, herecké obsazení je dokonalé, z technické stránky jde o vypiplaný film, na jaké už ale bohužel začínáme být zvyklí, a dialogy působí věrohodně a nenudí. Co je ale na filmu nejlepší a přinutilo mě dát o hvězdičku navíc je naprosto geniální hudba. (Ostatně, na co Reznor šáhne, to se promění ve zlato...)
Aftermath (1994)
Mozart a vnitřnosti.
Trable v ráji (2009)
Naprostý horor, hrůza a zděšení! Nesympatičtí idioti odříkávají jeden z nejstupidnějších scénářů, se kterými jsem se kdy setkala, relativně dobří herci se ztrapňují v havajských košilích a mně naprosto uniká podstata filmu- romantické to není, vtipné to není a dokonce žádné eye-candy se nekoná. PROČ?!
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Knižní předlohu jsem nečetla a ostatní filmové adaptace jsem neviděla, což je možná důvod, proč jsem se tak výborně bavila. Napínavé, strhující a skvěle zpracované. Z hereckých výkonů bych hlavně vypíchla Stellana Skarsgarda a jeho scénu ve sklepě. Svoje hodnocení možná změním až si pustím tu (prý) lepší severskou triologii.
Horákovi (2006) (seriál)
Řekla jsem si, že přimhouřím oči, když se jedná o seriál pro děti/náctileté. Ale on to NENÍ seriál pro děti/náctileté! Tudíž krystalický hnus, nenapadá mě jediný klad seriálu. (A argumentovat, že je to lepší než Ordinace či Ulice, je asi stejné, jako argumentovat, že AIDS není tak strašný jako mor a rakovina.)
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Seriál způsobuje kompletní závislost, lehkou (zatraceně příjemnou) depresi a možnost, že postavy seriálu budete milovat více, než skutečné lidi.
Příšerný host (1927)
Velmi napínavý film s poutavým (i když jednoduchým) příběhem, a co hlavně- vynikající "zamlženou" atmosférou. Absence zvuku je nepodstatná, dokonce mě němé filmy začínají okouzlovat. Je to první Hitchcockův film, který stojí za to a má tu správnou atmosféru, díky níž se stane jedním z nejuznávanějších režisérů.
Evita (1996)
Velmi příjemné překvapení se skvělým Banderasem a Madonnou, která výjimečně nebyla k pláči. Některé scény jsou nádherné, zbytek žádná sláva, ovšem skvěle zkomponovaná Webberova hudba ho drží nad hranicí průměrnosti.