Oblíbené filmy (10)
Noc v Roxbury (1998)
Predátor (1987)
Král curlingu (2011)
30 dní dlouhá noc (2007)
28 dní poté (2002)
Úsvit mrtvých (2004)
Prokletý ostrov (2010)
Strhující atmosféra, skvělé prostředí celého příběhu a především precizní herecké výkony DiCapria a Ruffala. Skvěle zpracované přechody mezi snem a realitou, to vše podpořené vynikající hudbou. Už od první scény, kdy Teddy přijíždí lodí na ostrov, jsem byl pohlcen atmosférou a každým dalším okamžikem zahleděn více a více do děje. Vzhledem k celkové dynamice mi opravdu nevadilo čekat 138 minut na závěrečnou pointu. Velmi povedené, 5 hvězd!
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Elitní jednotka (2007)
Od soumraku do úsvitu (1996)
Kombinace dvou žánrů zde klapla a to velmi dobře! Je to béčko, ale za to fakt skvělé! Řekl bych, že spíše chlapská záležitost? Asi jo... Mix Tarantino a Rodriguez tu funguje. Film rozhodně má bavit, nečekejte, že Vás bude děsit. Místy působí některé scény až parodicky. Ode mě si 4 hvězdy zaslouží, na svoji dobu kvalitní snímek.