Recenze (185)
Katka (2009)
Fetky do paštiky
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Poprvé hodnotím 4DX.. Naprosto famózní zážitek, jak samotný film 65%
Ohnivý kuře (2016) (seriál)
Jen za Liu
Frajeři ve Vegas (2013)
Obyčejnější komedie, kterou samotní herci vynesli na vrchol !!! 80% Michael Douglas, Robert De Niro, Morgan Freeman, Kevin Kline
Lovec policajtů (2001)
klasický béčko, co víc si přát bez Seagala by to bylo céčko né-li déčko. Sám Seagal tomu dodal sarkastický humor ¨, při jeho hereckém zkamenělém obličeji, je vtipné snad vše co řekne .. 70%
Millerovi na tripu (2013)
Musím říct, že námět je excelentní a Aniston soo sexy.. účel pobavení to splnilo, škoda jen stupidity "americanorodinnýchcomedysuks" .. nothing news...
Tady je Šloufovo...! (2008) (TV film)
Takže co z tohoto dokumentu vyplývá? Že je Miroslav Šlouf schopný manager, kterému nikdo nic nedokázal i přes všechny stíny kolem. A pokud dokázal Zemanovi pomoci na Hrad a byl si jist, že vyhraje, tak je vidno jak schopný managerem je o to víc
Příběh kmotra (2013)
Na české poměry poměrně kvalitní. Kdyby se to trochu ustálilo a zlepšil scénář, vyplnilo se dobarvení děje tak bych dal více. Film střílí od začátku jen události, akce, celkově to působí hekticky, děj o Mrázkovi znám velice dobře, jelikož jsem četl Kmenta, prostě nejde děj postaven od roku 1987 do roku 2006 mrsknout do 90 minut .. Pak je to nedostačující ... vím, že nejsou moc finance na tyhle snímky ale kdyby to vyšlo například jako trilogie mohlo to být lepší. 70%
Sviňák (2013)
Skvostně a bravurně zpracované téma o sviňským policajtovi na tvrdých drogách a alkoholu, co po celý snímek působí cynicky a bez lítostně. Během filmu dojde na rozebrání jeho psychiky, kde se zjistí důvody jeho chování. Celou dobu film doprovází pochmurná a negativní atmosféra s úchylnými a nechutnými záběry, do podsvětí drog prostituce a špinavých ulic.. James McAvoy absolutně heroický výkon, scénář s ním neměl slitování, tak se musel dostat do opravdu svízelných scén, kde by málokdo zahrál tak přesvědčivě jako právě on. Miluji Britské filmy bez "happyendu" 82%
Trans (2013)
Jeden z velmi kvalitních mysteriozních kousků. Ve snímku se objeví mno zvratů a manipulace film má skvělý spád do finální části, člověk se opravdu nenudí. Hypnóza 78%