Poslední recenze (13)
Minulé životy (2023)
Niekomu môže tento film pripadať jednoduchý a sentimentálny. A možno takým aj je. V prvom rade je však absolútne reálny, súčasný a výkony oboch hercov velmi prirodzené a uveriteľné, čo nepovažujem za bežný štandard. Ak sa toho počas filmu nedeje príliš veľa a postavy nereagujú prehnane a afektovane, zrazu máte možnosť všimnúť si každý detail, výraz tváre a v tom vidím niečo krásne. Ak viete oceniť "obyčajné" veci, tak ste vyhrali :)
Risiken & Nebenwirkungen (2021)
Veľmi slušná komédia, akých som v poslednej dobe nevidela veľa. Odporúčam.
Mzda strachu (1977)
Originalnu verziu som zatial nevidela, takze z mojej strany to bolo bez porovnavania a mozno je to tak aj lepsie. Obdivujem reziserov, ktori nepotrebovali specialne efekty (alebo ich vyuzivali len minimalne) na to aby vedeli v cloveku vyvolat pocit napatia, strachu a zaujmu. Vzdy ked sa mi podari k takemuto filmu dopracovat, pocit z neho vo mne doznieva aj par dni a Mzda strachu je urcite jednym z nich. (Mimochodom velka zasluha na atmosfere filmu patri vybornemu soundtracku) Pre mna tak isto prvy film so Scheiderom a na zaklade jeho vykonu, verim tomu, ze nie posledny. Urcite odporucam.