Poslední recenze (36)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
5 hviezdiciek davam najma vdaka Han Solovi, Chewiemu a droidovi BB-8, ktorého si kazdy zamiluje. efekty vyborne, nechybala akcia, velkolepost, ale nieco malo tomu chybalo. niektore momenty sa ako cez kopirak opakovali s predoslymi castami. taktiež Kylo Ren a jeho najvyssi sef ako zaporne postavy mohli byt vykreslene trosku viac, predsa len Vader je Vader. v kazdom pripade ostalo dost otvorených otázok pre epizodu VIII dufam s navratom Luka.
Osvícení (1980)
o tomto filme som vedela dlho, ale kedze som nemala velmi rada jacka nicholsona, dlho som vahala s jeho pozretim. a to bola velka chyba. vsetkym trom - jemu, filmovej manzelke a synovi by som dala oscara. bravurne natoceny film a excelentny vykon vsetkych troch hercov. ako dokazali zobrazit strach a napatie, to sa nevidi v kazdom filme. a samozrejme som zmenila nazor aj na jacka a uz teraz sa tesim na prelet nad kukucim hniezdom.
Belphegor: Fantom Louvru (2001)
ach jaj. tento film je velmi velmi zle natoceny, nepresne fakty. v niektorých scénach priam komedia. dve hviezdicky davam iba za vyzor sophie marceau. inak je to cele zle.