Recenze (1 349)
Děvjatajev (2021)
Jako na základě skutečného příběhu - dobrý. Samotný film ujde, ale na top to není. Já ho vidím na 75%
Po životě - Série 1 (2019) (série)
Kdo nemá trpělivost, čas a možná správný věk, tomu asi tenhle seriál nic neřekne. Ale kdo vydrží celých šest dílů, zjistí, že se to Gervaisovi povedlo. Udělat milý seriál, který rozněžní, vžene slzičku a dojme. Ale decentně a moc hezky. 86% zde je i můj pocit.
Velký dar (2017)
Malinko tlak na pilu dojemnosti, ale podané je to vcelku vkusně a dostatečně zábavně. Krásných 80%
Nicky Larson: Agent amatér (2018)
Tenhle zábavný akčňák byl "jiný". Pozná se, že to není americká produkce. 86%
Boku no Hero Academia - Season 4 (2019) (série)
Opět skvělá série, zamrzelo mě, že máme prvního mrtvého klaďase, ale jinak paráda.
Boku no Hero Academia - Season 3 (2018) (série)
Seriál jede a není mu co vytknout.
Boku no Hero Academia - Season 2 (2017) (série)
Tahle série už jela skvěle od začátku a díly jsem hltal po čtyřech, pěti, míň se nedalo.
Boku no Hero Academia - Season 1 (2016) (série)
První tři čtyři díly ještě nic moc, ale pak už to jelo skvěle.
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
První díly byly trochu nudné, ale pak se to rozjelo a po Narutovi je to další skvělé anime. Druhá série opět skvělá.
Náhlý úder (1983)
No hlášky z tohohle filmu jsou nejlepší snad z celé série. "Já chodím jenom s ženama". 83%