Poslední recenze (6)
Borgman (2013)
Co to sakra bylo za podivnost? A proč závěr ani jednu z těch mnoha záhad nevysvětlil? Tohle byla fakt ztráta času, kde se autoři nenamáhali ani o náznak rozuzlení. Proto nemůžu dát nic jiného než odpad.
Zrození (2004)
No tak tuhle kravinu jsem fakt nepochopil. Vypadalo to, jako by se většina filmu vystříhala a zbyl jenom nenavazující, neuvěřitelný a hloupý škvár. Tohle si nezaslouží ani 1 hvězdu.
Je prostě báječná (2014)
Dal jsem té nudné rádobykomedii půl hodiny, ale nepředvedla vůbec nic.