Recenze (5)
Pod vlivem lásky (2008)
Tuhle podivínskou obscénní romanci si prostě musíte zamilovat...
Durarara!! (2010) (seriál)
Úžasné anime se spoustou výborně napsaných charakterů. Postupně se z jednotlivých příběhů postav dozvídáte celý příběh. Tohle anime mi přišlo pomyslně rozdělené na dvě části, kdy prvních 12 dílu by vystačilo na plnohodnotné anime. Druhá polovina anime pro mě už nebyla tak dechberoucí, ale stále to byly výborné díly.
Madam Bette (1998)
Aneb odkud se berou pomstychtivé a manipulativní ženy, jen nechápu proč ji každý poslechl téměř na slovo. Pro mě celkově nevýrazné.
Equilibrium (2002)
Antiutopie v poněkud béčkovém hávu. Hlavní hrdina až příliš připomínal Nea z Matrixu. Za ztvárnění totalitní společnosti a jedné silné scény se štěnětem dávám 3*.
Interstate 60 (2002)
Bylo to nevyhnutelné, 5*. Tenhle zprvu obyčejně vypadající film mě příjemně překvapil. Road movie s výbornými herci a satirickým humorem.