Recenze (1 794)
Operace Eichmann (2018)
Umělý historický příběh,hodně pomalý a bez žádného napětí.
Uteč - schovej se - bojuj (2020)
Jsou tady lidi,kteří se rozčilují,že tenhle céčkový mišmaš má tak malé hodnocení,než třeba na IMDB.Že jsou tady na CSFD lidi,co nerozumí filmům atd.Prostě za mě,buď se vám to líbí a nebo nelíbí.Je to to dost aktuální téma.Začátek slušný nájezd,ale po čase to zase spadne nešťastně do nelogičnosti,o policii ani nemluvím.Nevím,jestli to mělo být akční,thriller,nebo jen drama.....
Střípky (2021)
Dost utahaná průměrná,zbytečně dlouhá krimi,na kterou jsem se těšil.Denzel pomalu se šourající,skoro bez jiskry ve vyšetřování seriového vraha a divný konec.Škoda....
Nájemní zabijáci (2011)
Hvězdy,ale stejně akční béčko,koukatelné,ale na které hned zapomenete.
Pod bodem mrazu (2021)
Ze začátku docela dobrý,pak se nějak ztrácelo tempo i logika věcí,ale jako jednohubka to šlo.Určitě španělé umí daleko lepší thrillery.
Palmer (2021)
Ryder Allen skvělí a určitě převálcoval standardně hrajícího Justina, v smutném dramatu o klukovi,který je něčím jiný.
Ve stínu gangu (1993)
Slušný akční příběh.
Za čárou (2021)
Tak tohle se tedy moc nepovedlo.
Nebezpečné pátrání (1989) (TV film)
Dobře natočená krimi na tu dobu a po 32 letech natočil Netflix skvělí dokument o tomto vrahovi....Night Stalker: Hon na sériového vraha.
Night Stalker: Hon na sériového vraha (2021) (seriál)
Další,z těch zajímavě natočených dokumentů,které Netflix určitě umí dobře.