Recenze (55)
Pán prstenů: Prsteny moci - Slitina (2022) (epizoda)
Prstene moci...z alyexpresu
Pán prstenů: Prsteny moci - Oko (2022) (epizoda)
Otrasna stupidita...
Pán prstenů: Prsteny moci - Udûn (2022) (epizoda)
"she drowned" "the sea is always right" Savage af :D
Pán prstenů: Prsteny moci - Velká vlna (2022) (epizoda)
there is a tempest in me...wtf?!
Pán prstenů: Prsteny moci - Adar (2022) (epizoda)
Toto je fakt zabava pre tych jednoduchsich, absolutne obludarium...
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Uzasne nemam slov, jazda ako sa patri.
Expanze (2015) (seriál)
Po 8 castiach davam plny pocet. Urcite ma serial svoje muchy, ale SyFy si tymto siahol na serialy ako SG alebo BSG. Chystlave prostredie, vesmir a aj herecke nadstandardne herecke vykony. Kupodivu mi nepride protivne ani politikarcenie ktore je v tomto titule dost rozoberane. Skoda ze na 2 sezonu si pockame az v roku 2017.
Hitman: Agent 47 (2015)
2 hviezda za sexy audi
Supergirl (2015) (seriál)
Rapidne umrtie mozgovych buniek.
Falling Skies (2011) (seriál)
Posledna seria vyborna, trosku sa spomalilo tempo ku koncu ale aj tak vyborna akcna podivana. Serial uz nebol predlzeny na dalsiu sezonu a bol ukonceny. Ak vsak mate radi scifi a slusnu davku alienskej nakladacky je to ta spravna volba :)