Poslední recenze (35)
Resident Evil: Afterlife (2010)
Podla mňa film zapôsobil tak ako mal. Mecheta bol v úlohe hlavného záporáka mrte cool, Milla pôsobila sexi, dej plynul rýchlo, prostredie bol pekne štylizované, 3D efekty v porovnaní s ostatnými premietanými filmami veľmi dobré. Čo viac môže človek čakať od ľahkej popkornovej zábavy. V tomto smere posledny Resident svoj účel splnil.
Gran Torino (2008)
Podla mňa troška preceňovaný film s pomalším rozjazdom, ktorý ale časom rýchlo naberá na obrátkach. Od plného hodnotenia ma odradilo tiež z môjho pohľadu občasné skratové a nezmyselné konanie postáv. No Eastwoodov tvrďácky pohľad, ktorý hádže na mladú generáciu s vrcholným znechutením nemá chybu ako aj atmosféra tohto malého veľkého filmíku.
Fat Pizza (2003)
Za dobré filmy beriem snímky, ktoré mi týždeň po zhliadnutí nevyšumia z hlavy ale práve naopak zanechajú vo mne niečo na veľmi dlhú dobu. Fat pizza určite nieje super kvalitný film ale je to určite jedna z najbláznivejších komédií čo som mal možnosť vidieť a ktorej scénky si veľmi rád prehrávam zas a zas. Film je nabúchaný svojským humorom a uchu určite zalahodí neskutočne lámaná angličtina :)