Recenze (68)
Střípky (2021)
60 minút nudy. Potom som to vypol.
Castle Rock - Série 1 (2018) (série)
Nuda. Všetky Kingove klišé dokopy, bez prekvapenia.
Vlk ze Snow Hollow (2020)
Ani vtipné, ani horor.
Steve Jobs (2015)
Toto fakt neviem o čom malo byť.
Hra (2019)
Výborné.
Pokojný bojovník (2006)
Rocky pre puberťáčky.. Jediné, čo ma na filme zaujalo, bola hláška "gymnastika je najtvrdší šport" (pozdravujem všetkých rugbystov..),
Železná srdce (2014)
Bojové scény výborné, efekty rovnako. Príbeh naprd.
Úsvit planety opic (2014)
Oh, Džíííízus, to vážne!?!?!?
Galaxy Quest (1999)
Pekné, milé, hlavne ten výstrih pani Ripleyovej..
Vojačky (2014)
Film o tom, v čom žijeme všetci: malé osobné prehry aj výhry, ambície v práci, tajomstvá, konflikty, sklamania, hľadanie svojho miesta vo svete, cena priateľstva.