Recenze (48)
Je t'aime moi non plus (1976)
"není důležitý, že ti to udělám zezadu, ale to, že se oba uděláme najdednou. to je láska, bejby." macho od serge pro borise.
Umění plakat (2006)
tatínek má trošku deprese, chtělo by to nějak ho rozveselit...tak proč mu nestrčit do postele vlastní děti? těžká skandinávská rodinná pohoda.
Connie a Carla (2004)
hm. snad je obsazí duchovnyho do 'fujtranska' macho role vtipnou narážkou na jeho denise z twin peaks. snad. (ale jinak jde o docela povedenou...komedii)
Lilja (2002)
není nad kvalitní emocionální porno
Control (2007)
ani ne tak pro fanoušky joy division, jako spíš pro fanoušky sociálních dramat. ale ok, snad až na tu trapnou coververzi 'shadowplay' od killers v závěru.
Úžasná a milovaná (2007)
horší než paní 'spisovatelka', co má tohle na svědomí (martina haag), je snad jen katerina janouch. hlavně ale chudák 'bergman'...
Bouře (2005)
tři, čtyři, nebo snad dvě hvězdičky? všichni se snaží, vypadá to ostatně docela pěkně...ale comics by se asi četl líp. ještě, že režisér v závěru nezapomněl na soba.
Ty, který žiješ (2007)
ingen förstår oss.
Anita - švédská nymfička (1973)
dvě pro stellana. jen doufám, že si později při natáčení s trierem užil porna trochu víc.
Joe Strummer (2007)
proč se musí bono objevit i v dokumentu o joe strummerovi, proč?! po the filth and the fury bych od templea čekala víc než jen průměrný dokument o nadprůměrné osobnosti. pro fanoušky clash i strummera osobně nejspíš stejně půjde povinnost.