Recenze (288)
Simpsonovi - Líza a Lady Gaga (2012) (epizoda)
Prozatím nejhorší epizoda.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Mimo (2022) (epizoda)
Ta hodina s bláznivou Kate Micucci byla nekonečná.
Zlatý hattrick (2001)
Zlaté časy českého hokeje.
Love, Death & Robots - Tajná válka (2019) (epizoda)
To nejlepší na konec. Skvělá animace i příběh. Jen ta ruština mi tam chyběla.
Pozdravy od vraha (2020)
Negan už bude vždycky jen Negan.
Hlasy (2020)
Prohlašuji tímto Španělsko za hororovou velmoc.
Greyhound (2020)
Líbil se mi zvuk pohřebního velrybího zpěvu při vynoření německé ponorky.
Sexuální výchova - Epizoda 5 (2020) (epizoda)
Ze seriálu se stala přehlídka lidí s úchylkou. Opravdu mě zajímá, s jakou se tvůrci vytasí příště.
Čtvrtá hvězda - Zítra točím v Aši (2014) (epizoda)
Tak postelová scéna, to je topka. „Bylas? To víš že jo. Paráda.“
COOLfeed (2018) (pořad)
Může ještě Prima klesnout níž? Doufám že ne.