Recenze (408)
Sedmá pečeť (1957)
Ty úvahy o smyslu života, o Bohu a víře a ostatních "základních otázkách," to jsem ještě pochopil a dokonce se mi to moc líbilo. Smrťák má neodolatelné kouzlo osobnosti ( :) ) a rozhodně filmu nemůžu upřít jeho kvality. Proto nedostal tři hvězdy, tedy průměrné hodnocení pro průměrný film. Ovšem už nemohu říct, že jsem pochopil film jako celek. Přišlo mi to, že na konci do sebe měly zapadnout jednotlivé díly skládačky, které sice zapadly, ale místo výsledku jsem dostal error... A proto nemůže dostat ani pět hvězd. Tohle je prostě nad rámec mého současného chápání. Myslím, že kleopatra to s tím zavařením mozku vystihla naprosto přesně. Kéž by můj mozek měl takovou kapacitu, aby dokázal pochopit, aniž by se přehřál. Třeba za pár let...
Gauneři (1992)
Kam se na tohle hrabe Pulp Fiction! Už ten začátek s hádkou o notýsek a o dýško je dokonalý. Nejlepší Tarantino, kterého jsem měl zatím možnost vidět. "Somebody's shoved a red-hot poker up our ass, and I want to know whose name is on the handle"
Big Lebowski (1998)
Takové panoptikum postav jsem už hodně dlouho neviděl. Všichni byli dokonale úchylní. Sám Dude mě zaujal svými plastovými sandály, Autobahn a jejich svišť mluví sami za sebe a hlavně moje milovaná Julianne Moore jakožto fanatická feministka Maude Lebowski byla naprosto k sežrání. Její entrée a následné pojednání o vaginálním umění mě naprosto odrovnaly smíchy.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Mám jenom jednu otázku: Proč se takové filmy už dnes netočí?...
Ať žijí duchové! (1977)
Z tohoto filmu mám stejně jako z mnoha jiných českých pohádek trauma již z raného dětství...
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Strhující filozofické komorní drama. O předsudcích, zodpovědnosti, vině a trestu, o spravedlnosti.
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Záběry, ze kterých se člověku až zatajuje dech. Sledování tohoto skvostu v HD bych nazval vizuální orgie. A na dokument má Planet Earth i skvělý soundtrack. To místo v žebříčku je zcela zasloužené.
Plechový panáček (1988)
Kdyby tohle bylo z dnešní doby, dostalo by to nejlépe jednu hvězdu. To dítě je naprosto otřesně animované a jeho obličej připomíná mrtvolu. Ale rok 1984? Neuvěřitelné!
Jack-Jack útočí (2005)
Smál jsem se takřka nepřetržitě :)
Únos (2006)
Málem mi to utrhlo bránici :D Dokonalé :)