Recenze (57)
Captain America: První Avenger (2011)
Lituju toho, že jsem na to šel do kina. Takhle jsem se dlouho nenudil...1*
Tahle země není pro starý (2007)
Naprosto perfektní atmosféra od začátku do konce filmu. Drsňák Javier Bardem stvořen pro roli šíleného zabijáka, tohle prostě nemá chybu. 5* a 90% k tomu.
Dr. House (2004) (seriál)
Hugh Laurie ve formě, naprosto geniální seriál. 95%, co ještě dodat...
Bastardi (2010)
No tak to snad ani nestojí za komentář!!! Naprostá ztráta času, hovadina roku 2010.
Na plovárně (1998) (pořad)
Nejlepší pořad v česku. Sice se dívám jen na hosty, které mě zajímají ale i tak 90%
Bezva vejška (2006)
Klasická americka komedie, nic špatného v tom nevidím, žádný geniální snímek ani žadnej odpad, pro mě film u kterého nebudu mít potřebu podívat se na něj znovu. Parkrát jsem se zasmál byť kravinám...60%
Ajťáci (2006) (seriál)
Skvělý britský humor, výborné obsazení ergo naprostá seriálová BOMBA! Po dvou sezónách, jsem mile překvapený nad kvalitou seriálu, škoda jen, že je tak málo dílů. Zasloužených 5 hvězd...
Gladiátor (2000)
Ridley Scott ve své nejlepší formě. Historicky velkofilm se vším všudy. Nevím co bych měl filmu vytknou, pro mě 171 minut neskutečné podívané. 95%
V Bruggách (2008)
Černá komedie s čestnými zabijáky, v čele s úžasným Ralphem Fiennesem, ktery je pro mě nedoceněný herec. A co se týče Brugg tak to je pastva pro oči. 5*
Transformers (2007)
Audiovizuální žně...skvělé scéný, vyborná kamera a kvalitní scénář. Bohužel to samé se neda říct o druhém a třetím díle.. 4*