Recenze (66)
Volný pád (1993)
Tomuhle týpkovi jsem teda rozhodně nefandil...
Honba za UFO (2012) (pořad)
Jestli je tohle dokument, tak já jsem Panna Orleanská...
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Originální a vtipné, taky celkem dost absurdní a rozhodně lepší než Forrest Gump. Že bych se ale vyloženě svíjel smíchy, to se říct nedá. Příjemná oddechovka.
Peklo na talíři (2012) (pořad)
Docela mě fascinuje, že spousta lidí si uvědomila, že jí blivajzy, teprve až poté, co jim to pan Vaněk svým expresivním způsobem vmetl do ksichtu a že do té doby zcela opomíjeli fakt, který by měl být základním měřítkem, že taková jídla nejsou dobrá, a to jest ten, že taková jídla prostě nejsou dobrá... Dále si myslím, že spoustu věcí dost zveličuje, ale v tomto případě je to asi potřeba.
Pole v Anglii (2013)
Čekal jsem všechno možné (což jsem vlastně taky dostal), ale kupodivu mne film velmi mile překvapil. Fascinující podívaná, která v sobě mísí snad všechny filmové žánry.
Ztracená brána (2012) (seriál)
Čtvrtou hvězdičku dávám za výborný konec (cca poslední 3 minuty).
Seznam smrti (2011)
Tak tohle bylo hodně silné kafe... Speciálně posledních 20 minut, kdy se celý děj zvrhne do něčeho, co by (díkybohu) asi žádný příčetný smrtelník nechtěl nikdy zažít (jako kterákoliv postava). A to hlavně proto, že jsou zde ÚPLNĚ všechny postavy totálně vyšinuté (a ani u jedné to není v dobrém slova smyslu) a podle toho jednají. P.S. Nedoporučuji slabým povahám...
Lovci hlav (2011)
Kdyby ten konec nebyl tak příšerné klišé, dal bych o hvězdu víc.
Pan Nikdo (2009)
Nečekal jsem, že mě tento film nějak ohromí, ale že mne bude tak k smrti nudit a místy až vyloženě srát, jsem čekal o to méně. Provedení je dobré, ale to je asi tak vše, co o tomto díle mohu prohlásit kladného.
Čtyři pokoje (1995)
Timu Rothovi bych za jeho herecký projev nejradši vypíchnul oko, nicméně poslední povídka je natolik dobrá, že nakonec dávám 3 hvězdy - ovšem s těžce odřenýma ušima...