Recenze (64)
Králova přízeň (2008)
Otravný výraz Scarlett Johansson jsem po 20 minutách musela vypnout, jinak bych u toho nejspíš usla.
Královna Alžběta: Zlatý věk (2007)
Film o něčem a zároveň o ničem. Cate Blanchett v roli ironické královny (jako vždy) obstála. Jen ten scénář mohl být o dost lepší. Nudily mě ty zbytečné rozhovory a to věčné protahování. Nuda s Cate Blanchett v hlavní roli.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Skvělý film. Skvělý Tom (jako vždy). Skvělí herci. Skvělý příběh. Těším se na pětku.
Mladí a neklidní (1973) (seriál)
Za trest.
Forrest Gump (1994)
Film jsem viděla teprve včera a nijak mne nezaujal. Vím, že teď působím divně, ale nedokáži pochopit jak může být tohle nejoblíbenější film z celé téhle datábáze.
Mentalista (2008) (seriál)
Dr. House mladší. Až na malý rozdíl: House je 100x lepší.
Kajínek (2010)
Co dodat? Dokonalost sama.
Český slavík Mattoni 2011 (2011) (pořad)
Tahle anketa upadá čím dál víc. Nechápu jak mohl David skončit 3. a Klus 2. Nuda Nuda Nuda. Nudný moderátor, nudná vystoupení a ohrané vtipy Karla Gotta. Na zabití.
Peacemaker (1997)
2 úžasní herci + 1 úžasný skladatel + skvělá režie= Peacemaker
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Tak tohle je zatím nejlepší díl celé série. 56%? A kam jste dali těch zbylých 44%?