Oblíbené filmy (10)
Pýcha a předsudek (2005)
Vzpomínky na lásku (2004)
Poslední Mohykán (1992)
Klan létajících dýk (2004)
Jurský park (1993)
Dobrý ročník (2006)
Podfu(c)k (2000)
Láska přes internet (1998)
Nebezpečná rychlost (1994)
Gravitace (2013)
Pouštím si zpětně trailery a mám sto chutí jít na to znovu i do toho blbýho portugalskýho kina kde nás bylo 5 a mrdli tam přestávku. Tohle je prostě super, úplně jiný než cokoliv co jsem viděla a strašně dobrý. 156 střihů z nichž tak čtvrtina je během pětiminutové scény, no to jsou záběry, vždycky si užívám ten dvanácti minutovej záběr v Potomcích lidí a tady mi Alfonso postavil film jen z takových. A komentář sonneryho to přesně vystihuje, věřím že kdybych to neviděla tak bych ty názory že to je must see v kině považovala za přitažený, ale kdo viděl, ví, že není a jsem moc ráda že jsem to neprošvihla.