Recenze (46)
Jedné noci v jednom městě (2007)
Velice bizarní povídky, hlubší význam mi unikal...Povedená byla povídka o Ploutvičkovi a Větvičkovi.
Události (1993) (pořad)
Když Události porovnám s obdobnými pořady českých TV stanic, nemůžu než chválit. Kdyby byli události méně politické a více pozitivní tak bych jednu hvězdičku i přidal, ale to už bych chtěl asi trošku moc :-).
Tři dny Kondora (1975)
Vcelku povedený špionážní film, ale chtělo by to přidat na tempu a trocha více toho napětí. Takže hodnotím pouhým průměrem.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Zajímavý a originální pořad, který "doporučuji" všem návštěvníkům českých restauračních zařízení. Bohužel kvalitu snižuje Zdeněk Pohlreich, resp. jeho slovník. Ať je ostrej (klidně bych přitvrdil, když jsem viděl ten bordel a tu "kvalitu" kuchařů a surovin), ale on pořad založil na tom, že je sprostej.. Ano, šéfe! má velký potenciál, ale ten zatím nebyl využit.
Prosíme přetočte (2008)
Nejsem nadšen, nejsem zklamán, takže pouhý průměr dávám.
Pánská jízda (2004)
Tak to byl průser! Jednu "hvězdičku" vybojoval Ondřej Vetchý.
Konkurenti (1992)
Skvělá konverzačka s neuvěřitelnou sestavou herců, kde bych přes obrovskou konkurenci.. vyzdvihl výkony Jacka Lemmona a Al Pacina. Myslím si, že herci svými výkony odstavili samotný děj na vedlejší kolej, ale zároveň nemůžu říct, že by to bylo na škodu.
Den D (2008) (pořad)
Naivita některých lidí je těžko uvěřitelná! Docela se povedlo i obsazení investorů.
96 hodin (2008)
Liam Neeson se mně líbil jako taťka drsňák, ale ten scénář..."Bryan není jen tak obyčejný tatínek, je to bývalý špion, který je zvyklý jít si za svým a dostat to co chce. A svou dceru chce zpátky víc než cokoliv jiného." :-) Když vydržíte první půlhodinu a dostanete se s Bryanem do Paříže, tak máte vyhráno!
Wrestler (2008)
Tyhle silné lidské příběhy mám jednoduše rád. Nominace Mickeyho Rourka do hlavní role Randyho byla geniální, no přestavte si v hlavní roli Nicolase Cage...