Poslední recenze (1 034)
Temné chvíle (2021)
Bože, to je ale ukrutná sračka. Přesně tuhle větu pronese dvě minuty před závěrečnýma titulkama hlavní záporák. Vystihl tím přesně celý film. Já ani po jeho skončení nevím, o co přesně tam mělo jít. Ta banda zoufalců, co se snažila vypátrat jakýhosi sériovýho vraha by nevypátrala ani ukradení poklic od auta. Podle toho taky dopadl tenhle mexickej “thriller”.
Land of Bad (2024)
Během filmu jsem měl asi třikrát pocit, že jsem ho už viděl. Hodně podobný scény a zápletka jako u jinejch snímků, takže nic novýho, akorát tady přibyly drony a jejich ovládání. Dalo se z toho uvařit víc.
Uteč - schovej se - bojuj (2020)
Střelba ve škole a záchrana rukojmích po americku. První půlka celkem v pohodě, střílecí scény natočený věrohodně, ta omáčka okolo se dala zkousnout. Potom se to zvrhlo ve frašku, jak ke škole přijel otec hlavní hrdinky se zbraní, tušil jsem, že bude sranda, ale že se budu skoro válet smíchy jsem netušil. Trvat film o deset minut dýl a vymyslet ještě nějakou laskominu navíc, tak bych snad šel i do odpadu.