Recenze (284)
Oktopus (2023) (seriál)
Mírně kolísavá kvalita jednotlivých dílů, jako celek výrazný nadprůměr žánru.
Ropáci (1988) (studentský film)
Cimrmanovská poetika. Jen nevím, kde ten místní děda viděl ty chlupatý zadky?
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Schematické, překombinované, kamera byla asi nejlepší.
Betlémské světlo (2022)
Není to takové peklo, jak to tady líčí spousta jiných uživatelů. Je tam spousta sebeironie, bizarních situaci a nadsázky.
Pelíšky (1999)
Zdroj hlášek na další čtvrtstoletí. Herecky brilantní. Někteří ani moc hrát nemuseli ;-)
Otec prasátek (2006) (TV film)
Můj první zeměplošný film, určitě ne poslední.
Čtvery Vánoce (2008)
S tímhle tématem ani druhem humoru se nepotkávám.
Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021)
Byl jsem přinucen tohoto kus vidět. Něco takhle příšerného by se mělo promítat jen ve věznicích jako součást zpřísněného trestu.
Paralelní matky (2021)
Výtvarně super, jen ty postavy působily dost vykonstruovaně. Pořád nevím, co si o tom mám myslet.
Čím víc mě přehlížíš (2018)
příjemná muzika a zábavní magoři