Recenze (284)
Drama žárlivosti (1970)
pojaté to bylo dost zajímavě, zahrané taky, ale nějak málo vtipné
Slovo (2022)
Drama by měl vnímat divák, to že se postava ze situace zhroutí a musí do blázince, je jistě drama pro postavy, ale když se ta dramatičnost nepřenese na diváky, tak je někde chyba.
Volha (2023) (seriál)
Jak oportunistický, prospěchářský primitiv přefiknul stovky děvčat a všechno mu prošlo. Hodně mrazivá komedie. Drama úplně ne.
Zemský ráj to napohled (2009)
celý disent jako jeden velký mejdan, kde občas někdo dostane na budku. historická sonda to není, komedie taky ne, nějaké psychologické hry se divák taky nedočká...
Křižovatka smrti (1998)
Svižně vtipné a dobře secvičené.
Tenkrát na východě (2000)
Čínská princezna, indiánská manželka, bandita co nestřílí a hlavně choreografie JC.
Muž, který stál v cestě (2023)
Historicky mírně nepřesný, ale velmi důležitý film.
Bod obnovy (2023)
Výborné herecké výkony zabírané skvělou kamerou, dialogy snad psala AI nulté generace!
Zahrada (1968)
zajímalo, by mě, jak dlouho byla takhle povídka skutečně živém plotu zakázaná?
#annaismissing (2023)
Nejlepší český film za poslední dobu. Ponaučení: nevěřte na internetu raději vůbec nikomu.