Oblíbené filmy (10)
Ong-bak (2003)
Jeden z nejlepších asijských bojových filmů, které jsem kdy viděl. Muay Thai není ve filmu k vidění tak často a tady je ukázáno v plné kráse. Někomu může vadit občasné opakování záběrů, ale mě to naopak velmi vyhovovalo, protože ty nejlepší scény byly aspoň ukázány z více úhlů. Příběh sice není nejoriginálnější, ale souboje (zejména v klubu) a útěk městem film povyšují na pět hvězdiček.
Kung Fu Panda (2008)
Klasický příběh o tom, že nic není nemožné, pokud tomu věříš zasazený do animovaného světa s netradičním akčním hrdinou. Díky rozmanitosti zvířecích hrdinů vznikly originální akční scény, v kterých vévodí Panda používající techniku břicha a zadku. Je to jeden z nejlepších animáků. *****
Matrix (1999)
Film, který tě od první minuty popadne a nepustí. Více jak dvě hodiny v tomto případě utečou jak 5 minut, jelikož aspoň já jsem v něm nenašel hluché místo. Skvělá akční podívaná zahalená v temném kabátě ponuré budoucnosti, která nás snad nečeká. *****
Anděl smrti (1998)
Dokonalý svět (1993)
Blázni ze stadiónu (1972)
Komedie, která nemusí sednout úplně každému, ale pro mě je to jeden z nejlepších filmů tohoto žánru, který jsem viděl. Nejlepší film od skupiny LES CHARLOTS. Kam se na něj hrabou dnešní komedie.
Kung Fu Panda 2 (2011)
V tomto případě pro mě druhý díl předčil první. Film je přímo nabitý akcí a kdo to zná, tak pozná spoustu odkazů na starší asijské trháky (hlavně filmy s Jet Liem a Jackie Chanem).
Senzační prázdniny (1967)
Avengers (2012)
Trochu jsem se bál, že dvě a půl hodiny jsou moc a budou tam díky tomu hluchá místa, ale opak byl pravdou. I přesto, že se Whedon nezdržoval tím, aby vysvětloval to co už bylo vysvětlené jinde, tak celý film uteče strašně rychle, že ani nemrknete. Souboj střídá souboj, ať už s nepřáteli a nebo jen mezi sebou a hlavně Iron Man nešetří parádními hláškami. Pro mě jednoznačně jeden z nejlepších animáků...