Recenze (291)
Nechte je všechny mluvit (2020)
Príšerná nuda.......
Emília (2023)
Úžasný dokument o úžasnej žene - herečke. Jednej z mála slovenských naozajstných hviezd.
Hranice odvahy (2020)
Nepodarená rozprávka o nórskom detskom odboji.......Ako múdre nórske deti prelstili hlúpych nemeckých vojakov a hlúpych nemeckých psov.......a babu Jagu (ktorá bola asi mobilom volať nemeckých vojakov aby prišli na jej samotu....)
Nikdy neříkej nikdy (2023)
Trošku lepšie ako priblbé filmy podľa Evity Urbaníkovej, ale tiež to za veľa nestálo. Prekombinovaný scenár príšerní detskí predstavitelia (až na syna) - plnoštíhla baletka i mladšia verzia Chýlkovej postavy z Dědictvcí boli vybraté zle - obe bez štipky hereckého talentu. Aby som zas len nehanil, miestami aj vtipné scény a film solidne ťahali hlavní predstavitelia - Maštalíř a Kostková, ale celkový dojem z filmu dosť rozpačitý......... Žiaľ, na viac ako dve hviezdy to nevydá.
BANGER. (2022)
Už dlho som nenaďabil na väčšiu debilinu s amatérskymi hereckými výkonmi a príšernou lietajúcou kamerou. Kto toto pozrie celé, mal by dostať odškodné a medajlu za statočnosť (more).
Buko (2022)
Veľmi príjemný, pomalšie sa vlečúci príbeh spätosti človeka s prírodou, o starobe a rodinných vzťahov a pút. Veľmi dobré herecké výkony, nad ktorými vyčnieva úžasná Martha Issová, v úlohe autistického dievčaťa. Fakt ma ten film bavil a je to príjemné prekvapenie roku 2022.
Zakletá jeskyně (2022)
Okrem krásnych interiérov rozprávka nezaujme už ničím....... Škoda peňazí.....
Jan Koller: Příběh obyčejného kluka (2022)
Sny treba snívať a pokúsiť sa ich aj naplniť. Jan Koller je príkladom splnených snov. Veľmi dobrý športový dokument o obyčajnom človeku, ktorý bol ale výnimočný , ale pritom ostal skromný a obyčajný. Pre mňa fakt dobre natočené a tie necelé dve hodiny ubehli ako nič.
Eyewitness (2016) (seriál)
Na nórsky originál sa to zďaleka nechytá......iba slabší odvar.
Prezidentka (2022)
Veľmi milé a prekvapivé dielko z českej kuchyne. Určite najlepšie dielo roku 2022, ktoré vyšlo z českej dielne (ešte sem treba priradiť aj Promlčeno). Ja som sa bavil a nevadilo na tom nič. Len som zhrozený z hodnotení. Ale tie najlepšie časké filmy posledných rokov nie sú žiaľ doma prorokom (v hodnotení) .....ako napr. Lída Bárová, Fair Play, Šťastný nový rok, Habermannuv mlyn a pod. Ale keď si zasa predstavím, koho si volia Česi za hlavu štátu, tak mi je to jasné.......