Recenze (45)
Magická hlubina (1988)
Skutečný Jacques Mayol ve filmu hraje. Je jedním z pomocníků při potápění. Je např. vidět jak odpočítává Jeanu-Marcu Barrovi, když hraje ústřední melodie Homo Delphinus.
Poslední aristokratka (2019)
Jak natočit docela slušnou knížku aniž by měl scénář dobré dialogy? No, blbě. Jsou chvíle kdy se ani snaha nemůže cenit... ale i tenhle film má své pozitivum - skončil.
Vzhůru do oblak (2009)
Že to bude hezký, to jsem čekal. Že to bude dojemný, to jsem taky čekal. Ale že to bude tak moc hezký a tak moc dojemný, to jsem nečekal.
Pepa (2018)
nejpodivnější na tom filmu je to, že jsem ho dokoukal... Jinak je to fakt pitomost...
Premiér (2019) (seriál)
No, co se dá dodat... Je to barevné, hýbe se to a je to na pokračování....
Ulovit miliardáře (2009)
blbou předlohu ani Vorel nezachrání
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Denis Šafařík, Denis Šafařík, Denis Šafařík, Denis Šafařík, Denis Šafařík... dát tohle kopyto do jednoho filmu s Liškou, Kostkou, Polívkou, Zindulkou, Hrušínským nebo Hrycem je asi jako si pořídit hadraplán, nalepit na něj spojler a kupovat si nitro do paliva, aby to líp jelo...
MacGyver (2016) (seriál)
Tedy ani původní seriál není zrovna hvězdou, ale hlavní hrdina byl takovej krásně MirkoDušínovsky skromnej. Tohle je akčňák s namyšleným týpkem jako hrdinou. Jediný, co bych ocenil je taková "fyzika hrou", ale na to mi asi stačí youtube a fyzika hrou.
Děda (2016)
Bylo to krásné uvolněné odpoledne... něžný film vlastně bez příběhu, který nic neřeší. A to je na něm taky hezké
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Jako je to dobrý. Hezký, milý, docela se to i trefuje do dějin... jen je z toho cítit především Rakouské seriály... Takovej historickej Doktor z hor