Recenze (857)
Žena v domě přes ulici od dívky v okně (2022) (seriál)
:D :D :D Super parodie, bez narážek víc nemůžu napsat
Nebezpečné lži (2020)
Jednoduché, odpočinkové pokoukání 3,5
Hypnotic (2021)
Jednoduchý, trochu předvídatelný film, který mi zrovna přišel vhod.
TY (2018) (seriál)
Spoiler Dala bych plný počet, kdyby se mě nesnažili přesvědčit, že kdokoli přijde do prázdného bytu všude se svítí. ženy šukají pouze v podprsence, telefon když jsi v kleci se nevybije ani za 2 měsíce, zlomenina se ti zahojí bez mrknutí oka, nehty nedorůstají a vlasy nerostou, hovna asi nesmrdí a mýt se nemusíš, abys vypadala stále celkem dobře po velmi dlouhé době. Mimochodem hlavní osoba nemá kapku charisma a je to sráč.
Vlk viking (2022)
Nebylo to zle. Docela napetí
Nedokonalí (2022) (seriál)
Docela bych uvítala 2.serii :) Perfektní zakončení :D
Nikdy neříkej nikdy (2023)
Konečně něco z naší produkce na co se dalo koukat. Pominu velkoryse fakt, že to bylo předvídatelné až na půdu, bavila jsem se. Jeden z mála případů, kde herci umí i hrát.
Stíny v mlze (2022) (seriál)
Konečně krimi, které vypadá civilně a postavy nejsou strojené , Občas mi v našich filmech totiž připadá, že koukám na herce ,co čtou svoji repliku. I když by mě zajímalo jestli skutečně naši kriminalisté ,,vytěžují " sousedy, nebo řeknou, že je prostě vyslechnout. Nějak se nemohu zbavit dojmu, že tyhle výrazy zní z úst tak trochu divně. Petra Špalková je v roli uvěřitelná a konečně obsadili normální ženu a ne nějakou líbivou modelku.
Kruté radosti (2002)
Konečně nějaká pranice, která vypadá skutečná :)
Nejkrásnější hádanka (2008)
Trochu dlouhé a natahované