Recenze (178)
Kámoši až na dno lahve (2013)
Nudné...
Violet & Daisy (2011)
Priznám sa, čakal som viac. Nebyť Jamesa Gandolfiniho, asi by to ani nebolo pozerateľné. Trejo tam bol pár sekúnd, trochu nuda... Nuž, hodnotenie, tých teraz 58%, je tak adekvátne. Žiadne extra výkony...
Symetrie (2003)
Pecka! Poliaci majú fakt kvalitu. V poslednom čase som videl po sebe celý Dekalog a toto - Symetriu. Odporúčam! Pozor Dekalog je pre náročného diváka a niektoré diely ťažšie na pochopenie.
Krátký film o zabíjení (1987)
Zločin a trest. Fenomenálna réžia a super retro kamera. Luv it.
Krátký film o lásce (1988)
Vzhľadom na fakt, že film je z roku 1988, klobúk dole.
Díky za Sunderland (2012)
Perfektné.
Blonďáček (2007)
Krásny film!
Cashback (2006)
Celkom obstojná komédia. Alebo skôr niečo ako komédia. Určite pri tomto filme nezaspíte :-)
Carrie (2013)
Remake sa celkom vydaril. Nechápem tieto tu negatívne komentáre. Treba prečítať zopár Kingových knižiek, potom by tu kritizujúci prišli na fakt, že je to verne podľa knižnej predlohy. Faktom je, že tento žáner nie je pre každého. Nerozumiem už ale, prečo to všetci pozerajú. Verbal a M.a.t.t. - dobré komentáre - palec hore. Tiež podľa mňa to bolo spracované výborne. Ja ako divák som dostal presne to, čo som očakával, že dostanem. Zasadenie do prítomnosti je super, veď Carrie bola tuším Kingova prvotina, a to už píše nejaký ten piatok... Presnejšie asi 40 ! rokov... en.wikipedia.org/wiki/Carrie_(novel)
Falešné přátelství (2011) (TV film)
Nebolo zo najhoršie vzhľadom na fakt, že ide o televízny film, fakticky inscenáciu. Mohlo to byť trošku lepšie profesionálne spracované. Podstatu však film vystihol.