Poslední recenze (179)
Venom (2018)
..kino Chodov 3D !!!
Blade Runner 2049 (2017)
..co to bylo??? ..to byla kuwa slabota
Vražedná práva (2014) (seriál)
..tak po první sérii fakt hustota...kuwa žrádlo...
..kino Chodov 3D !!!
..co to bylo??? ..to byla kuwa slabota
..tak po první sérii fakt hustota...kuwa žrádlo...