Recenze (92)
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Mezi Pythonovskými filmy (které mě popravdě nijak extra nedostaly) tenhle zbožňuju! nejvíc! Zvláště rytíře "Ni" :) Neskutečně ujetej britskej humor. Jen ty vložené animace (či co to je) jsou trochu podivné a klidně bych je oželela, nicméně, ve vší té ujetosti se to nakonec stejně ztratí a zapadne. TOP!
Sedm psychopatů (2012)
Stejně jako po přehnané party, kdy se vám hlavou míjí jen prapodivné obrazy, útržky předchozí noci, které si marně snažíte nějak spojit dohromady - přesně tak jsem se cítila po shlédnutí tohoto psychopatického filmu - zmateně mžourající v absolutní nevědomosti, co si o tom proboha myslet. Snažím se s tím spojit pár hodnotnějších slov, ovšem jediné, co zaslepuje mou mysl, je pisklavé, skřípkoulemužné zavytí "Wat d faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak"...
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Má to vtip, sílu, neusínáte, ale nadšeně nadskakujete na židli. Neskutečně jsem se pobavila a odcházela se skvělým pocitem, nicméně... pořád nemůžu dát plných pět. Ano, je to tím, že jsem nejprve četla knížku, přiznávám. Mám zkrátka nějaký svůj obraz a představu, která se jen velice těžce překonává - ovšem, jistě, Felix Herngren se jí přiblížil poměrně blízko. 4,nevim *, určitě stojí za to vidět - a ještě více přečíst:)
Drew Peterson: Nedotknutelný (2012) (TV film)
Film mě upoutal asi hlavně tím, že je zajímavě natočený, člověk se u toho nenudí - alespoň tedy co se 2/3 filmu týče. Jakmile Kaley zmizí ze scény, najednou jako by všechny barvy, co předtím zářivě svítily, zešedly, stejně tak jako celá atmosféra. Pořád čekáte, jak to dopadne.. a ono vlastně nedopadne. Konec je jak rozblemcaná žvejkačka na chodníku...
Junior (1994)
mám jen dvě slova: pane-bože..........................................
Austin a Ally (2011) (seriál)
Tento seriál řadím k té lepší části splašek dnešní disneyovské produkce. A že je dnes venku tak hezky, mohu se od té hrozné televize proběhnout někam hodně daleko, tak dávám optimistické 2*.
Violetta (2012) (seriál)
chce se mi umřít...
Liv a Maddie (2013) (seriál)
má to své momenty, ale jinak je to pro změnu stupidita na entou.. mezi disneyovskými seriály je však toto klenotem - asi tak, jako brambora v kusu hnoje.. brambora však není úplně k zahození a něco se z ní vykřesat dá, tak alespoň ty dvě jiskry naděje...
Mořské panny z ostrova Mako (2013) (seriál)
Tak tohle je hodně, hodně, ale fakt HODNĚ špatný H2O... Disney už by se měl přestat snažit úpěnlivě tlačit na pilu "originality, vtipnosti a miláčka mainstreamu" a raději se nad vším alespoň pozastavit a zamyslet, jelikož tohle už nesmrdí jen rybinou..
Gravitace (2013)
Opravdu nechápu celoplanetární posedlost tímhle filmem... asi zajímavý prožitek ve 3D? co já vím.. Film o ničem s ničím a s udýchanou Sandrou navrch.Trochu jsem si při tom vzpomněla na "Katakomby", kde vlastně taky celou dobu jen jedna šílená ženská běhá chodbami a ječí - tohle je nemlich to samé, akorát místo v podzemí ve vesmíru. Když může mít Gravitace takový úspěch na Oskarech, už se nedivím, že i ten Putin je horkým kandidátem na Nobelovku...