Recenze (432)
Svět podle Prota (2001)
Škoda toho konce. Napětí by se dalo krájet, jen ten konec byl trošku slabší ...
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Jedna z nejkrásnějších pohádek, co se těch novodobých týče ... pěkná, vtipná, obyčejná ...
Láska na vlásku (2014)
Bylo to fajn, ale první hodinka byla dost nudná. Myslím, že si role měli vyměnit mnohem dříve, takhle to fakt bylo půlku úplně o ničem ... škoda.
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
Tak první půl hodinka mě opravdu moc neoslovila a říkala jsem si, co je to za hloupost ... nakonec se mi ale pohádka docela líbila, i když bych řekla, že šlo spíše o komedii ve stylu Kameňáku ... Chvílemi se mi tam některé postavy zdály povědomé, třeba kníže jednou vypadal jako Johny Depp a následně zase jako Kloboučník z Alenky :) Některé dialogy byly trošku na hlavu a chvílemi to působilo jako reklama na porno, ale byly tam i veselé chvilky, hlavně tedy Jaroslav Plesl byl naprosto bezkonkurenční! :)
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Tak ze všech tří dílů byl tento asi nejslabší. Přišlo mi to úplně bez děje, ale i tak hodnotím dobře, protože mě to bavilo a i tak se těším na pokračování ... Vím, že když je díl rozdělen na dva, první většinou stojí za prd ... tak jsem zvědavá, co bude dál :)
Tři bratři (2014)
Katastrofa ... jsem opravdu hluboce zklamaná ... v první řadě vykrádačka, v druhé naprosto hrozné písničky a v té třetí - to jako vážně? Kluk kolem 16-17 let a asi 7 letá Karkulka? Ou je ... nemělo to ani žádný děj, prostě nic, hrůza ...
Metro (2013)
Film se mi hodně líbil. Je sice pravda, že by se hodil tak o pár let zpátky (vzhledem ke kvalitě a efektům), jinak ale má své kouzlo a určitě zaujme. Byla jsem mile překvapena.
Oculus (2013)
Už dlouho jsem neviděla něco tak nudného, vlastně úplně bez děje, dá se říct ... Čekala jsem fakt pěknou duchařinu a co jsem dostala? Zvadlé kytky. Ani žádná hudba tam nebyla, která by mi alespoň trošku přivodila napětí ... Nenene, tohle se fakt nepovedlo. A o hercích ani nemluvím, nesympatičnost z nich opravdu sršela ...
Jak chutná láska (2002) (TV film)
Nádherná pohádka!!! Opravdu moc pěkná.
Still Life (2005)
Parádní! Přesně to, co se děje v hlavách psychopatů ...