Recenze (2)
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
To bolo čo ?....20 minútová búračka v Moskve...:D....nudil som sa a to dosť....celý film len ničili, až ho úplne zničili 40% a aj to len z ľútosti...
Rocker (2008)
Spokojne tomu dám 5 hviezdičiek, mňa to bavilo...so všem všudy.....a milujem Emmu Stonu, no fajn Rainn Wilson trošku prekvapil...ale určite príde deň ked si to pozriem zas....inac fakt fajn muzika....RocK...