Poslední recenze (289)
Smrt stopařek (1979)
Nemuselo to být špatný kdyby se Polák držel víc faktu než se z toho snažil udělat akční krimi pecku. To by tehdejší stopařky teprv vyděsilo.
Kuroko no basket (2012) (seriál)
Dávám 4* a to čistě proto, že narozdíl od posledních dvou anime, které jsem si pouštěla(Ansatsu Kyoshitsu, Log Horizon) a napůl je dropla, vrátila se k YYH abych si spravila chuť po tom, co jsem mezitím zkusila live-action, z kterýho mi bylo na blití, jsem Kuroko no Basket shlídla úplně celý a pustila se rovnou do druhé série. Nemůžu sice říct, že je to kdoví jaká pecka. Jednoduše tam chlapci s ladícími vlasy, obočím a očima(to jsou ti nejdůležitější, ti ostatní jsou prostě obyčejní, chápeme se) hrajou dramaticky basket. A přestože je námět až tak jednoduché není to nudný. Ha! A hlavně bišíci, že jo...
Log Horizon (2013) (seriál)
Je mě líto, ale strašně mě to nudilo. Přitom námět nebyl vůbec k zahození. Očekávala jsem něco ve stylu SAO, ale tady se akorát mlelo pantem.