Oblíbené filmy (10)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Ve chvíli, kdy to všechno indiánovi dojde a stane se z něj "ten nejsilnější", to dojde celé i vám a při závěrečné hudbě vás emoce převálcujou na sračky :) Tak takový konec nemá žádný druhý film. Sorry :) .... Nejblyštivější klenot světové kinematografie a má ho na svědomí Čech ! Kdyby Miloš Forman natočil jenom tohle, stačilo by to vrchovatě.
Podfu(c)k (2000)
Telefonní budka (2002)
Sedm (1995)
Je to mrazivý a chvílemi taky dost "hustý" thriller. Co to s každým z vás udělá se na něj podívat, to si musíte vyzkoušet na vlastní kůži, ale doporučuju posílit předtím trochu nervy :) Fincher na vás totiž zatlačí tak, jak jste to možná ještě nepoznali. Jeden z nejlepších filmů co znám a daném žánru jasně nejlepší.
Tenkrát na Západě (1968)
Počátek (2010)
Láska nebeská (2003)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Leon (1994)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Tak jako je Rambo "taťka" čistě akčních filmů, tak akční Sci-Fi má taky svýho - je jím beze sporu Ti-2. Sarah Connorová ještě ve větším nebezpečí než před deseti lety, ale tentokrát je Ti na její straně, čímž pravděpodobnost jejího přežití přece jen trošku stoupají. Dokonalé triky, vynikající scénář a Arnold v nejlepší formě "strojového hraní" :)