Recenze (1 127)
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
A tak zemřel ten nejlepší detektiv i ten nejnebezpečnější zločinec, jejich generace. Sice hrozně moc tak říkajíc světové, Moriarty stojící za vyvóláním první světové války, chápu silné kafe pro každého, pro mě je tohle, jako Sherlockofila tak skvělé zvizualizování Doylovy knížky a i když hrozně přeplácané, já tomu dávám neobjektivních pět.
Sherlock Holmes (2009)
Nejlepší filmové zpracování Sherlock Holmese v moderní době. Doyle by byl pyšný.
Kung Fu Panda 2 (2011)
Lepší než první díl. 90%
Kung Fu Panda (2008)
Tlustej zadek, sádelnaté ruce a to komicky vyhlížející břicho. Super ultra animovaná kung fu jízda. Kung fu pand je po Shrekovi nejúspěšnější animák Dreamworks(co se týče více dílových sérií) 85%
Kill Bean (2009)
Já vám dám ničím zajimavý animák. Vždyť scenář je perfektně originální. Parkrát jsem se i zasmál a konec byl úžasný. Dávám 80%
Tři mušketýři (2011)
Mě se to prostě líbilo. Mila Jovovich byl v roli Milady úchvatná. Orlando Bloom byl úžasný Buckingham. Dávám tři hvězdičky kvůli menší absence logiky. Např. ty vzducholodě si mohly odpustit(ačkoliv ta Buckinghamova flotila na konci je COOL!)
Kocour v botách (2011)
Měl jsem rád Shreka a mám rád i Kocoura v Botách. Navíc mi přijde že je to o něčem úplně jiném než Shrek takže dávám 75%.