Poslední recenze (25)
Guernica (1975)
Na film jsem se dostal omylem. Myslel jsem, že jdu na něco jiného, konkrétně na Zlatý věk od Luise Buñuela. Film je dobře natočený, herecké výkony jsou výborné... Nicméně... vím, že lidi dokážou být fakt hnusní, ale nemusím se na to koukat. Dokáži si to představit. Po hodině a půl jsem odešel. Bez hodnocení.
Dům hrůzy (1959)
Skvělý Vincent Price. Scénář místy poněkud nelogický. Slušná atmosféra. Detektivní rozuzlení.
Zabíječ ovcí (1978)
Neuvěřitelně jemný, civilní film z drsného černošského gheta. Film ve kterém se toho moc nestane a člověk je za to vlastně rád. Film jaký by natočil Aki Kaurismaki kdyby žil v Americe a byl černoch. A herecké výkony Henryho G. Sanderse a Kaycee Moore? Nádhera. Po promítání v pražském Ponrepu následoval spontání potlesk, aniž by byl přítomen kdokoliv z tvůrců. To jsem už dlouho nezažil.