Recenze (379)
Blázni a poloblázni (1994)
Nemám rád americké vánoční komedie. Tohle je jedna z těch horších. Není to vtipné a ani jednou jsem se nezasmál. Dobré herecké obsazení ale bláznivé a stupidní.
Méďa Béďa (2010)
Stupidní!
10 000 př. n. l. (2008)
Jako pohádka to nebylo špatný, ale víc od toho nelze očekávat.
Mejdan v Las Vegas (2008)
Víc nemohu dát ač se film zdá průměrný, ale jednou stačilo. Na nedělní odpoledne ideální oddychovka.
Já jsem ty a ty jsi já (2006)
Neškodná jednoduchá kravinka :-)
Očista (2013)
Tohle musela vymyslet jedině skopová hlava. Naškrobená kravina s debilní zápletkou. Zaskočila mě, takže malý bezvýznamný plus a pár scén tam nebylo špatných. Celkově hovadina.
Stážisti (2013)
Čekal jsem stupidně klišovitou komedii, která se bude příliš snažit aby se líbila. V příběhu jsem se až tak nemílil, ale přijemně mě překvapily vtipné scény a hlášky. Mě se to líbilo.
Lotrando a Zubejda (1996)
Tak tohle podání s písněmi Uhlře mě fakt nebavilo, ač pohádka by to byla pěkná.
Táta nebo milenec (1991)
Ještě mládičká a krásná Marie Gillain, ale po boku takovýho medvěda a balvana jako je Depardieu. Jediná role co mu sedla byl obelix. Jinak koukatelná francouzká komedie, jako jedna z mála od žabořroutů.
Houbičky (2007)
Ten přebal na DVD mě zaujal víc než samotný film. Příště si dám taky pár lysoňů, abych byl vyschízovanej strachy.