Recenze (920)
Životní příběh Natalie Woodové (2004) (TV film)
Přiznám se, že jméno Natalie Woodové mi bylo doposud neznámé. Díky tomuto moc hezky natočenému životnímu příběhu o psychicky zkoušené herečce jsem se začal o její filmy víc zajímat. "Dokument" je také proložen záběry Natalie z titulků časopisů, soukromých fotografií a dalších reálných situací. Justine Wadell byla nádherná, dceru ruských imigrantů zahrála opravdu skvěle.
Old Boy (2003)
Velmi slušné drama se zajímavou zápletkou. Škoda, že vztah Mido a Ó Dae-sua byl tak průhledný, že závěr nebyl žádným velkým překvapením. P.S. Od teď držím jazyk za zuby
Jestřábí žena (1985)
Tohle je film, ke kterému se budu vždycky rád vracet. Scény nabité magickou atmosférou mě pokaždé uchvátí. Rutger i Mathew jsou fantastičtí, stejně tak jako temný aquilský biskup, který patří k mým nejoblíbenějším postavám. Do jestřábí ženy, krásné Isabeau, jsem se okamžitě zamiloval.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Borat je příšerná sračka! Borat je famózní komedie! Borat se nedá hodnotit! Borat se musí vidět!
Faunův labyrint (2006)
Fantastkní příběh odehrávající se ve čtyřicátých letech minulého století na jedné španělské vojenské základně. Hlavní hrdinkou je mladá slečna Ofelia, která ale není jen tak obyčejnou slečnou, ale převtělenou princeznou snažící se dostat zpět do svého království. Celkově potemnělý snímek s překvapivým (pro mě) závěrem. Některé záběry byly podány velmi naturalisticky, nejvíc mě asi dostala scéna, ve které "očoun" ukousává malým vílám hlavičky.
Casino Royale (2006)
Je Casino Royale ještě bondovka? Všechno, co dělalo Bonda Bondem je fuč. Na scénu nastoupil nový, úplně jiný agent Jejího Veličenstva. Distingovaný gentleman se proměnil v drsňáka, který projevuje své city a má smysl pro humor. Padouch ronící krev gut, černočerní ugandští teroristi též gut, a bondgirl, mmm, okouzlující femme fatale. Craig zahrál skvěle, ale mám pocit, že se Casino stalo (ne)obyčejným akčním filmem....3,5*
V pasti (2005)
Velmi zajímavý námět, pokulhávající provedení. Vše stálo a padalo na výkonu Ellen Page, která obtížnou roli náctileté Zorro mstitelky nezvládla. Ale chápu, že zahrát čtrnáctiletou geniální popravčí je tvrdý oříšek. Nicméně Ellen často "přehrávala" a místy jsem jí něvěřil ani nos mezi očima. Tak snad příště :-)
Malá Miss Sunshine (2006)
Slovy Terezy, mé bývalé pošahané úči angliny, byla to: "Nuda, nuda, šeď, šeď!"
V zajetí rychlosti (2005)
Fantastické. Anthony Hopkins ještě zdaleka nepatří do starého železa. V zajetí rychlosti je poutavý film o jednom bláznivém staříkovi, který čůrá na svůj citrusovník, protože Konfucius tvrdí, že je to nejlepší hnojivo na světě, nekouří, protože jeho otec, který byl něco jako král James I., ho v tom vychoval, a holku má snad v každým městě. A hlavně si plní svůj sen, jet přes 200mil/h na solných jezerech v Bonville se svým starým Indianem Scout z roku 1920 a vytvořit tak světový rychlostní rekord. "Protože, když nejdeš za svým snem, tak můžeš být klidně zelenina" Tak tahle nějak si představuju důchod :-)
Souboj s nebem (2005)
O čem Batalla en el cielo je? Nevím. O hledání úlevy před tíhou svědomí? Možná. O pokání? Asi. Pak ale tahle milionkrát ohraná myšlenka je rozpuštěna do spousty pro mě nepochopitelných záběrů, nelogických momentů a nečitelných situací, jejichž smysl mi pořád uniká. Dávám 3,5* jen proto, že Souboj s nebem dokázal i v pozdních nočních hodinách mé mozkové závity zaměstnat na 150% a to se hned tak nevidí :-).