Poslední recenze (575)
Out of Darkness (2022)
Mám rád britské horory, Possum, The Green Knight... tohle má asi do půlky atmosféru a pak se to začne pomalu rozpadat. Oceňuju hudbu. V druhé půlce tomu chybí zejména uvěřitelnost a to samé se dá říct i o konci... škoda, ale s ohledem na rozpočet, dávám za dvě.
Květina zaslíbená rannímu loučení (2018)
Ani nemám pocit, že bych koukal na film, jako spíš na filosofickou úvahu, o lásce, mateřství a bezpodmíněnosti... potud to funguje skvěle a ke konci mne to i dojalo. Ten lidskej svět už trošku pokulhává a hraje tu druhé housle. Nicméně moc hezkej kousek.
Singwa hamkke (2017)
Úžasnej nápad, kterej by byl skvěle využitej, kdyby se ho ujal někdo schopnej, odpustil by si korejskej patetismus a snahu o sebeparodii, a očesal to následně o vatu a šmíru až na kost. Pak by se z toho stala procházka peklem, kterou nám nastínil Lars von Trier, když Jack dostavěl dům. Ten konec je trochu dojemnej, ale zvedne to akorát na hranu propasti, víc ne...