Poslední recenze (897)
Gueules noires (2023)
Dalo se na to koukat, ale celé tempo docela pokulhávalo a atmo mě taky neuchvátila. Monstrum docela ok loutka;)
Hrozba smrti (2024)
Na originál jsem naštěstí zapomněl, ale tahle připomínka ho ve mě tak trochu připomněla. Rozhodně se u toho člověk nenudí a McGregor je fakt bad ass.
Argylle: Tajný agent (2024)
Asi ta nejbarevnější, nejefektnější a zároveň nejpřehnanější akce pro milovníky romantiky. Chvíli se tady člověk přiklání ke zmiňované akci a pak je z toho zase najednou špionážní kousek plný konspirací. Celé to jakž takž drží, díky sjednocujícímu prvku sexy spisovatelky (tedy až na druhý pohled), po kupě. Tudíž se může tenhle kocour blejsknout originalitou se vším všudy.