Recenze (50)
Sekerovci (2010) (seriál)
Videl som prvú časť a vidno že je to slovenský seriál. Ale dá sa to pozreť.
King Kong (2005)
Na 5 hviezdičiek to neni. Ale aj tak chválim !!! Skvelé technické a počítačové spracovanie.
Byl jednou jeden král... (1954)
Veľmi pekná rozprávka.
Donnie Darko (2001)
WOW. Pre mňa je to 90% film. Práve som ho dopozeral a mám s neho skvelý zážitok. Skvelá réžia a skevelý herecký výkon Jaka Gyllehaala.
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Fuuj čo to je. Oproti Jednotke obrovský pokles. Toto nemalo ani vzniknúť.
Bouřlivé víno (2012) (seriál)
Videl som jednu časť, ale stačilo mi. Predvídateľní dej a ODPAD !
Bonifác a zázračný anjel (2006) (TV film)
Pekné
Šestý smysl (1999)
Dosť nečakaný koniec. Ale páčilo sa my to takže 5
Zorro mstitel (2005)
Mne sa to páčilo.
Good Burger (1997)
Nemôžem si pomôcť ale mne sa to páčilo