Oblíbené seriály (10)
Četnické humoresky (2001)
Není lepšího seriálu. Když jsem měl zakázanou televizi, tak jsem skoro brečel, že se nemůžu dívat na Četnické Humoresky. To vypovídá za vše...
Sherlock (2010)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Hospoda (1996)
Námořní vyšetřovací služba (2003)
Vraždy v Midsomeru (1997)
Třicet případů majora Zemana (1974)
Taková normální rodinka (1971)
Kriminálka Anděl (2008)
M*A*S*H (1972)
"Ty spíš? Ne, jen si kontroluju oční víčka zevnitř"... No a Klinger, je to nejsrandovnější "homosexuál" kterýho jsem kdy viděl.