Poslední recenze (547)
Atlas (2024)
Nemám problém s JLo, ani s celkem obyčejným scénářem. Vlastně nemám problém s ničím z tohoto filmu. Nic jsem nečekal a naopak byl příjemně překvapen. Mé celkové nadšení pramení hlavně z toho, že mě ve své době hodně bavila hra Titanfall 2 a toto je defakto jeho filmová podoba. Slušné efekty, pěkný design mecha a vcelku zajímavý záporák. Za mě je to asi nej film JLo, když pominu snímky, kde byla spíše na okrasu typu Vlak plný peněz nebo Uturn.
The Ministry of Ungentlemanly Warfare (2024)
Dalo by se říci, že se jedná o pokračování či spíše prequel Operace Fortune - tedy stejný vizuál, stejný střih i kamera a výsledek je stejně mdlý. Je až s podivem, že stejný režisér dokázal udělat skvělého Covenanta a zároveň 2 naprosto průměrné snímky po sobě. Vypadá to, že z Fortune zbyl budget a tak na točili tohle. Viděl jsem oboje a jsem rád, že už to vidět nemusím.
Aquaman a ztracené království (2023)
Je to barevné a hýbe se to :) Když nechci intelektuální zábavu a mám naopak chuť na nějakou jednohubku, která celkem slušně vypadá, je místy občas vtipná a má fajn obsazení, nevidím důvod, proč si Aquamena 2 neužít. Je to čistá popkornovka a pokud to tak budete brát, je dost možné, že budete mile překvapeni.