Recenze (78)
Kosmonaut z Čech (2024)
Hrozná nuda
Mladá dáma (2024)
Fajn pohádka
Společnost hrdinů (2013)
Začátek vypadal jako zajímavý válečný film, ale pak to dokoukat bylo utrpení, prostě úplná tragédie..
Babylon Berlín (2017) (seriál)
Za mě naprosto super, poutavý příběh, zajímavé postavy a ty kabaretní scény jsou fakt super...
Mimořádná událost (2022)
Žumpa jménem česká kinematografie našla své nové dno... Nevím na čem autor jede, ale buď je to hodně kvalitní materiál a nebo přebral, jiné vysvětlení není ..
Nepřestávej dýchat (2022) (seriál)
Začátek slibný, ale jak přišli na řadu ty flashbacky a postavy z minulosti, tak to začalo být fakt nudné...
Zaklínač (2019) (seriál)
Přiznávám, že knihu jsem nečetl, po oznámení obsazení jsem z toho měl strach, ale ukázalo se, že zbytečně, všechny hlavní postavy byli super...
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Nebylo to špatné, ale už jsem viděl i lepší Quentinovy filmy, občas se film až neskutečně táhne, chvílemi i nudí až na konec vyvrcholí v naprosto epický masakr ala Tarantino...
Blade Runner 2049 (2017)
Nuda, nuda a ještě jednou nuda, tohle by měli podávat pacientům s nespavostí místo prášků, protože to 100% zabere, u mě to tedy fungovalo. Jako kdyby jste natáhli 5 minutový spot do bezmála tří hodin. Mělo mi to být hned jasné když v hlavní roli je mistr zpomalený záběr a mistr v dlouhosáhlém civění do nikam Ryan Gosling. Prostě ztráta času...
Soumrak templářů - Find Us The Grail (2017) (epizoda)
Druhý díl už je lepší, ale stále nic ohromujícího, uvidíme co přijde dál...