Poslední recenze (25)
S tebou nikdy (2023)
Asi nejlepší scénka s pavoukem na skále... :-D Jinak takový, nijaký.
Rose: Milostný příběh (2020)
Vlastně jsem to zapnula úplnou náhodou, že to bude nějaká blbost. Ale nějak mě to vtáhlo. Líbila se mi ta atmosféra kolem toho. Pořád jsem čekala, že je tam někdo přijde buzerovat. No nakonec jsem od toho očekávala víc než to nabídlo. Škoda.
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Konečně pořádný katastrofák! Díky hltala jsem každou minutu.