Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Forresta jsem viděl nesčetněkrát v různých fázích mého života. Vždy naleznu na filmu něco nového, něco, čeho jsem si dříve nevšiml nebo co jsem si neuvědomil. Díky tomu se mi pokaždé libí stejně, ne-li více. Geniální inspirativní film, který by měl vidět každý.
Počátek (2010)
Durch die Wand (2017)
Motivační myšlenka o tom, že "Co tě nezabije, to tě posílí." tak dobrá, že ji mají jen ty nejlepší filmy. Tato je ale ještě k tomu trochu zvláštní. Je totiž ze skutečného světa a nenapsal jí žádný scénárista. Společně s charakterem Tommyho tvoří skvělou kombinaci. Zdaleka nemusíte rozumět lezení, abyste si snímek užili. Pokud rozumíte, tak je to ještě jedno malé plus. Záběry jsou dechberoucí, zvraty s vámi zamávají, děj jen těžko uvěřitelný.
Gentlemani (2019)
Piráti na vlnách (2009)
Králíček Jojo (2019)
Film mi hodně připomínal styl Wese Andersona s možná ještě trochu větší hloubkou. Zobrazuje mnohokrát omílaná témata novým pohledem. Naprostý a absurdní skvost. Let Everything happen to you, Beauty and terror, Just keep going, No feeling is final. (Rilke)