Oblíbené filmy (10)
Vzpomínky na lásku (2004)
Najlepšie čo som kedy videl.
Jmenuji se Sam (2001)
Pri tomto filme vždy plačem. Hlavne kvôli skvelej Dakote.
Maraton (2005)
Neboj, jsem v pořádku (2006)
Život je úžasný (2013)
Ani cycków, ani rozumu. Ale pamiętam, że pomyślałem: „A może cycki nie są najważniejsze”. Dorosłem? Dobrze jest. Chce się żyć! Veľká vec toto! Veľmi pozitívne vnímaná nemilosrdná realita. Skutočný príbeh, Dawid Ogrodnik a brutálne surové emócie! Poľská kinematografia mi otvorila úplne nové obzory na európsku scénu. Dokonca viac ocenení ako Cicha Noc. A Katarzyna Zawadzka ako poľská Mélanie Laurent.
Sowon (2013)
Keulraesik (2003)
Masterpiece
Město bohů (2002)
Píše sa rok 2009 a Oscara vyhral film Slumdog Millionare. Čo to má spoločné s týmto filmom? No iba toľko, že Slumdog získal Oscara a tento film nie, hoci je to žánrovo podobný film a je minimálne milión krát lepší! Otázka prečo nezískal tento film Oscara mi asi nikdy nebude zodpovedaná...