Recenze (5)
Don Jon (2013)
Po celou dobu filmu jsem si myslela, že dám tak jednu *, jelikož mě to moc nebavilo, ani to porno nebylo nic extra a Scarlett se mi v tom taky nijak nelíbila...ale o dvě to zvednul ten konec, jelikož moc hezky vystihnul pravou podstatu milování, protože přeci když se milujete s někým, koho máte rádi, bude to skvělý vždycky, bude na tom záležet a to se mi moc líbilo:)
Labyrint: Útěk (2014)
Samotnej film 2** , ta třetí je jen kvůli Dylanovi. Bylo to bez emocí, ani Chuckova smrt nebyla srdcervoucí a moc rádoby Hunger Games. Knížka je třeba lepší. Ale kvůli Dylanovi samozřejmě všechno, takže tak:------)
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Takhle, je to jeden z mých nejoblíbenějších seriálů, takže nebudu strhávat hvězdy.....ale neuvěřitelně mě štve, že většina prostředi působí nepravdivě...např. epizoda 2×22..plaví se tam po moři, ale všem je jasný, že to na moři točený nebylo a to "jejich moře" působí tak nevěrohodně...prostě by bylo lepší, kdyby si s takovýma věcma dávali víc záležet...to je asi jinak všechno :]
Hotel Transylvánie (2012)
Moc jsem na Hotel Transylvánie těšila, jelikož jsem slyšela, že je super a ono tohle? Animace mě neuvěřitelně iritovala a ten konec? V posledních 10-ti minutách se to zvrhlo v naprostou utopii, najednou všichni zbožňujeme strašidla a prvděpodobně se všemi budeme BFF....Na druhou stranu jsem viděla i horší......Už se na to nikdy nepodívám.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Ne, jen to ne...