Recenze (350)
Andor - Nikdo neposlouchá! (2022) (epizoda)
Z tohohle experimentu by měli ve Stanfordu radost
Fabelmanovi (2022)
Krystalicky čistá šablona od mistra. Ale co už.
Thor: Láska jako hrom (2022)
'sem se málem poblil. Deus ex kokotina
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Příště na to už střízlivej nekoukám. Dějově prázdná přebarvená zbytečnost, která neuvěřitelně nudí a za osm dílů v podstatě nic neřekne. Kálení na Tolkienův lore ani radši nezmiňuju.
Rozpolcený (2016)
Mám to mezi čtyřmi a pěti hvězdičkami, čekal jsem možná o trochu geniálnější pointu na konci, ovšem za skvělej výkon McAvoye nakonec jdu na slabších pět.
Star Wars: Příběhy rytířů Jedi - Rozhodnutí (2022) (epizoda)
Opět doplňujeme skládačku. Hvězdy navíc za skvělého záporáka! Proč takoví nemohli být třeba v Rebels?
Star Wars: Příběhy rytířů Jedi - Cvičení dělá mistra (2022) (epizoda)
Líbí se mi, jak tenhle seriál vyplňuje prázdná místa v příběhu, takže se konečně dozvíme, kdy a proč si Ahsoka pořídila druhý meč.
Star Wars: Příběhy rytířů Jedi - Sithský lord (2022) (epizoda)
Hodně cením zakomponování mistryně Yaddle i hudbu ve stylu Blade Runnera!
Rick a Morty - Noční rodina (2022) (epizoda)
Geniální premisa a skvělá hororová atmoška. Zatím nejlepší díl této série.
Andor - Oko (2022) (epizoda)
Wow, druhý třídílný "film" za námi a zatím je to každou epizodou lepší a lepší. Šestá epizoda je zatím to nejlepší, co seriál nabídl. Fantastická napínavá podívaná, se skvělým vizuálem, která se zároveň nebojí tnout do živého. Takhle by se to mělo dělat, je to fakt poznat, když se toho chopí kompetentní lidé namísto diletantů (ehm ehm Deborah Chow ehm ehm). Fakt výborná práce na seriál, který mi původně připadal naprosto zbytečný natáčet.