Recenze (395)
Sociální síť (2010)
Vďaka filmu som pochopil niekoľko vecí... Mark je človek, ktorý facebook stvoril ako svoje dielo, nie pre peniaze... A prečo ho ešte nikto neotrieskal o najbližší stĺp? Veď FB poznáme - odpovede sú priamo tam. Prečo nie je dostupné tlačidlo "nepáči sa mi to"... prečo nie je možné pozrieť, kto si ma odobral z priateľov... odpoveď je vo filme a osobnosti Marka - facebook je stvorený pre ľudí aby ich spájal... ak by boli odpovede na moje otázky - je to možné - facebook by začal ľudí rozdeľovať... a o to Markovi v prapodstate myšlienky nikdy nešlo... Preto je FB fenomén... a film? Impozantný...
Špatnej polda (2009)
Výkon porovnateľný z Leaving Las Vegas... samozrejme Nicolasov... inak, sklamanie...
Román pro muže (2010)
Jedno z najväčších sklamaní v českom filme za posledné desaťročie...
Machři (2010)
Proste som sa výborne bavil :)
Proč? (1987)
5* dávam za samotný film, ale aj za hodnovernosť s dobou vtedajšou a bohužiaľ aj súčasnou.
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
O kvalite tejto súťaží svedčí to, že sme na ňu po revolúcii pozerali a väčšina z nás nevedela po francúzsky ani dokopy 5 slov... ale aj tak sme pozerali... (zdôrazňujem - francúzske časti, nie ten grc, čo vysielala Markíza).
Nine (2009)
Tento film bol o sebe samom... Skvelá hudba, dobrí herci, super kulisy... a celé to bolo akoby improvizované...
Dokonalý únik (2009)
Tá hodina čakania nestála za to, čoho som sa "dočkal" na záver... napadlo ma to asi v tretine filmu, dej bol dosť priehľadný... Príjemne ma prekvapil Timothy Olymphant.
Trhala fialky dynamitem (1992)
Film ako taký odpad, ale 2** dávam za Helenku, trieda sama o sebe... prípadne ešte Roman Skamene...
Vzhůru do oblak (2009)
Začiatok filmu, príbeh života... a v 10. minúte som mal slzy v očiach... paráda... úplne celý film nie, ale toto a ešte scéna, keď začne ďalej listovať v albume - ma dostalo...